Digitalna liposukcija in silikon – kako se operirati v Photoshopu

January 2nd, 2010 by Krof Drakula Leave a reply »

Zadnje čase se malo več posvečam grafičnim programom Adobe Creative Suite paketa, zato sem se odločil par tehnik deliti tudi na tem blogu. Ne bom se sicer spuščal v detajle posameznih, ker namen ni napisati recepta, ampak prikazati način dela, ki se je meni v praksi obnesel. Ampak, da ne bom preveč govoril in premalo pokazal, bom najprej prikazal primerjavo začetnega in končnega stanja slike:

final

Čas izdelave: 30 minut (brez dokumentiranja posameznih korakov).

Kot pri vsakem projektu se moramo najprej odločiti, kaj želimo popraviti na fotografiji; v tem primeru želimo postavo naše izbrane muze (Kelly Clarkson, za vse, ki je ne prepoznate) rahlo “kozmopolitanizirati”. V tem primeru imamo subjekt na peščeni plaži, kar rahlo oteži popravke, ne moremo enostavno uporabiti Liquify filtra, ker bi uporaba slednjega prenesla distorzijo na ozadje (primer tukaj in tukaj). Če umaknemo subjekt, pričakujemo, da se bo tekstura ozadja tudi zvezno nadaljevala. Zato si torej oglejmo, kaj lahko na tem področju storimo:

step1

Za začetek bomo obris linij, ki jih bomo popravljali, čimbolj natančno obrisali s pomočjo Pen toola in ustvarili pot, s katero bomo izrezali figuro z ozadja:

step2

Z desnim klikom na pot v Path paleti ustvarimo izbiro in v menuju Layer izberemo New -> Layer via cut. To bo iz obstoječega layerja naredilo dva, pri čemer bo izrezano figuro v spodnjem layerju zamenjala barva ozadja. Skrijemo novo plast, da vidimo plast z ozadjem in ga s pomočjo Clone Stamp in Spot Healing Brush toolov zapolnimo v celoti. Načeloma ne potrebujemo celotne površine, ker bomo zažemali samo manjši del njenega telesa, ampak vaja ne škodi:

step4

Sedaj pa izklopimo vidljivost ozadja in vklopimo vidljivost zgornje plasti, pri čemer zaženemo Liquify filter ter začnemo popravljati grobe linije na figuri:

step5

S pomočjo Forward Warp toola na tej točki uporabljam relativno velik Brush Size (60-100) in srednji Brush Density (50), da lahko bolj natančno popravljam konturo figure. Z manjšimi popravki in več zaporednimi potegi z miško lažje nadziramo moč efekta, kar je pri začetnikih zelo pomembno, saj je močnejše efekte težje nadzirati. V tem primeru popravimo najprej trebuh, rit in desni bok na figuri, potem pa še meča na obeh nogah. Zaenkrat še ne bomo popravljali notranjega dela stegna, ker se noge križajo in ne bomo mogli s pomočjo Forward Warp toola doseči realističnega hujšanja. Aja, pa s pomočjo Bloat toola rahlo povečamo oprsje. Moramo seveda paziti na radij orodja in moč, ker pride tukaj zelo hitro do distorzije vzorca na kopalkah, zato ne smemo pretiravati.

Tu je treba tudi poudariti, da moramo popravke izvajati v več fazah; v vsaki fazi odvzamemo nekaj kilogramov, da proces potem na koncu da življenjske rezultate, ne pa neuravnovešene animejske okostnjake. Tukaj po izvajanju Liquify filtra lahko večkrat zaporedoma pritisnemo Ctrl+Z, da vidimo, kako se nova figura prilega na osebo glede na prejšnje stanje. Če nova figura izgleda preveč nenaravna, moramo postopek ponoviti.

V naslednjem koraku se lotimo stegen, riti in trebuha:

step6

Ker imamo tukaj tudi primer dveh prekrivajočih se predmetov (stegna), moramo spet izrezati kopijo prekrivajočega dela in vrisati del prekritega desnega stegna s pomočjo Clone Stamp toola. Tukaj dupliciramo levo stegno in pod njim izbrišemo vse, kar pripada levemu. S tem lahko sedaj izvajamo Liquify na kopiji stegna, desno pa popravljamo neodvisno od levega. Seveda moramo tu uporabiti še Burn tool na notranjem delu desnega stegna, da potemnimo del kože, ki se umika v senco. Poleg tega še malo popravimo boke in trebuh, da se figura lepše postavi v skladu s popravljenimi stegni. Ko končamo, združimo stegno nazaj v layer figure s pomočjo Merge Layers.

Ko popravimo notranji del stegen, se lotimo še zadnjih manjših sprememb na bokih in trebuhu; tu potegnemo popek in del trebuha nad mednožjem nazgor in noter, ledveni predel zažamemo nad boki, dvignemo rit in popravimo kopalke na figuri, da se skladajo z novo perspektivo in ukrivljenostjo trebuha in stegen:

step7

V končnem koraku sedaj še vklopimo ozadje in popravimo kakšne neujemajoče elemente; teksturo ozadja, neujemanje liniji izrezane figure s fotografijo ipd.:

step8

Če smo zadovoljni z rezultati, lahko na tej točki seveda združimo layerje s pomočjo Merge Layers in s tem zaključimo popravke. Je pa par zadev, ki jih na tej točki nisem posebej izpostavljal, ampak postanejo očitni, ko dovolj časa opazujemo sliko:

  • zaplata kože na desnem stegnu je presvetla in izgleda kot opeklina; to bi bilo treba odpraviti, če bi želeli doseči popolno iluzijo,
  • ukrivljenost figure nad ledvenim delom na levi strani hrbta izgleda, kot bi se njena ramena razširjala v nenaravno širok trikotnik; če bi krivino zgornjega dela hrbta obrnili bolj proti navpičnici, bi to izgledalo veliko bolj naravno
  • kopalke nad levim stegnom se še vedno zažirajo v kožo, kar pri meji naredi kožo veliko bolj presvetlo; ker smo Kelly shujšali, je manj verjetno, da bi se kopalke še vedno tako zažemale v kožo, kar pomeni, da bi morali ta rob rahlo potemniti in odstraniti sij, da bi efekt izginil
  • steli predel na levem delu trebuha še vedno nakazuje večji trebuh, kot je po manipulaciji; popravek tu bi izboljšal kvaliteto manipulacije

Skratka, še veliko popravkov manjka do popolne manipulacije. Na koncu se moramo seveda sami odločiti, koliko dela je dovolj in kako blizu (ali daleč) od resnice želimo pristati. Gre pa predvsem za to, da se naučimo opazovati takšne detajle, ki lahko uničijo sicer dobro manipulacijo, da ne končamo v zbirki Photoshop Disasters. ;)

Advertisement

4 comments

  1. Hajdy says:

    dobr si tole naredu … pri prvem pregledu zgleda pro …

  2. tadej says:

    Kulsko, edino kar bi pripomnil je to, da jest osebno ne bi rekel, da “začnemo popravljati grobe linije na figuri” (so bile namreč prej bolj oglate/polne in so sedaj po “opreraciji” malo manj).

  3. Krof Drakula says:

    Izraz “grobe linije” se v tem primeru nanaša na njihove poteze, ne na samo obliko. Tako kot grobi popravki ne pomenijo, da z njimi nazobčamo model.

  4. Kobrowsky says:

    Kdópaje Marga Layers?